Prog-it Oy ja Profiz Oy

Tiedote

Tietotekniikkayhtiö Prog-It Oy ostaa Profiz Business Solution Oy:n palvelinsali- ja IT-tukiliiketoiminnan

Prog-It Oy jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista ostamalla Profiz Business Solution Oy:n palvelinsali- ja IT-tukiliiketoiminnot. Yrityskaupan myötä Prog-It Oy:n käyttö- ja tukipalvelut täydentyvät merkittävästi. Kaupan yhteydessä Profizin asiantuntijatiimi siirtyy vanhoina työntekijöinä Prog-It Oy:n palvelukseen.

Hyvästä ja persoonallisesta palvelustaan tunnettu Prog-It kasvaa suunnitelmallisesti.

”Osaamisemme ja resurssimme palvella kaupassa siirtyviä asiakkaita ovat entistäkin paremmat. Asiakastyytyväisyyden ollessa näinkin korkealla tasolla, uskomme pystyvämme nyt mukaan tulevien ihmisten kanssa rakentamaan Suomen parasta tukiyhtiötä” kertoo Prog-It:n toimitusjohtaja Jani Lillberg.

Lotta Airas

”Tämä liiketoimintakauppa on jatkoa pitkään jatkuneelle hyvälle yhteistyölle. Näemme jo nyt useita uusia yhteistyömahdollisuuksia.” kertoo Lotta Airas Profizilta.

Prog-It Oy

Prog-It Oy on kasvava, yksityisomisteinen ja taloudellisesti vakaa IT- palvelutalo, joka työllistää noin 40 henkilöä.

Yhtiön liikevaihto oli syyskuussa päättyneellä tilikaudella runsaat 4 miljoonaa euroa ja tulos voitollinen. Yhtiö on perustettu vuonna 1994.

Profiz Business Solution Oy

Profiz Business Solution Oy on vuonna 1992 perustettu suomalainen perheyritys, joka tukee pienten ja keskisuurten yritysten kasvua SAP Business One -toiminnanohjausjärjestelmäratkaisuilla. Yhtiö työllistää 7 henkilöä.

Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2017 runsaat miljoona euroa ja tulos voitollinen.

Jani Lillberg, toimitusjohtaja
Prog-It Oy