Passion Logisticsille kokonaisjärjestelmätoimitus

Prog-It Oy toimittaa Passion Logisticsille Transport-järjestelmän sekä kokonaisinfrastruktuuriratkaisun monivuotisella palvelusopimuksella.

Passion Logistics Oy ja Prog-It Oy allekirjoittivat kattavan yhteistyösopimuksen koskien ohjelmisto-, palvelu- ja laitetoimituksia. Sopimus on useampivuotinen ja sen arvoa ei julkisteta.

“Halusimme keskittää ohjelmisto- ja laitetoimitukset osaaviin käsiin ja Prog-it:n kehittämät logistiikkaohjelmistot ovat mielestämme alan ehdotonta huippua. Myös yhtiön palvelualttius ja halu olla lähellä asiakasta vaikuttivat valintaamme” toteaa Passion Logistics Oy:n hallituksen puheenjohtaja Antero Sundberg.

“On aina hienoa päästä mukaan uuteen yhtiöön heti alusta alkaen, luomaan uutta ja palvelemaan asiakasta kokonaisvaltaisesti” toteaa puolestaan Prog-It Oy:n toimitusjohtaja Ville Seppälä. Pidämme asiakkaiden asioista kokonaisvaltaisesti huolta ja siksi mottomme kuuluukin – Mikä ei kuulu muille – kuuluu meille, hän jatkaa. Sopimukset astuvat voimaan välittömästi ja toimitukset alkavat kesäkuun aikana.

Passion Logistics Oy Hallituksen puheenjohtaja Antero Sundberg 0500-406405

Prog-It Oy Hallituksen puheenjohtaja Ville Seppälä 0400-468 490