Lähde Ruotsiin järjestelmäasiantuntijaksi!

Sinä suomalainen asiantuntija – Lähde Ruotsiin järjestelmäasiantuntijaksi! – Ruotsissa on pulaa osaavista IT -alan tekijöistä. Meidän kauttamme saat mahdollisuuden kehittyä urallasi kansainvälisiin tehtäviin. Autamme järjestelyiden teossa, jotta löydät oman paikkasi Tukholman alueen yrityksissä lähituen, etätuen ja konsultoinnin ammattilaisena. Lue alla oleva ilmoituksemme ja hae mielenkiintoiseen tehtävään! Huomaathan, että erinomainen ruotsinkielen taito on ehdoton edellytys työssä onnistumiselle.

Vi söker en IT Konsult för våra kunder i Stockholmstrakten.

Vi erbjuder dig:

• Bekväm arbetsmiljö
  • Varierat och mångsidigt arbete
  • Trevliga kunder
  • Internationella team
  • Attraktiva fördelar och bonussystem

I ditt arbete svarar du självständigt för de datatekniska systemens funktion hos våra avtalskunder i Stockholmtrakten och för implementeringen av de lösningar som Prog-It säljer. Du arbetar sida vid sida med kundens personal för att ge support på plats, rapporterar om och utvecklar kundens miljö och deltar i planeringen och genomförandet av projekt och möten med våra IKT-team. Vi hanterar de elektroniska applikationerna i den ordningen de anländer.

Sänd ansökan och CV senast 20.12.2016 kl. 16.00

SÖK HÄR! https://rekry.prog-it.net/