Haemme ratkaisumyyjää

Oletko valmis sitoutumaan pitkäjänteiseen työhön, jossa tehdään tulosta? Haemme ratkaisumyyjää Helsingin alueella sijaitseville asiakkaillemme Suomessa.

Tehtävässäsi vastaat itsenäisesti uusasiakashankinnasta Etelä -Suomen talousalueella edustamiemme ohjelmistoratkaisujen ja palveluidemme parissa.

Väittämämme on, että meillä on alan parhaat tekijät ja erinomainen myytävä tuote; olemme hiukan huonoja kaupallistamaan tätä osaamistamme. Siksi tarvitsemme mukaan uuden myynnin ammattilaisen kertomaan tätä ilosanomaa.

Olet osa konsultointi -ryhmämme kokoonpanoa ja opiskelet etsimiesi omien nimettyjen asiakkaidesi ICT -tiimien johtamisen ja raportoinnin yhtiön käytäntöjen mukaisesti. Alussa kehität omaa asiakaskuntaasi perinteisten myyntimallien kuten tapaamisten muodossa. Tärkein yksittäinen mittarisi on kuitenkin asiakastyytyväisyys.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on

• kokemusta ja ratkaisumyynnin osaamista
  • riittävää teknistä kykyä keskustellaksesi asiakkaan kanssa kokonaisratkaisusta
  • näyttöä asiakasarvon kasvattamisesta ja ratkaisukeskeisyyttä
  • palveluhenkinen asenne ja kykenet asettumaan asiakkaan saappaisiin
  • hyvät neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot (myös englanniksi) sekä reipas työskentelyote
  • ajokortti ja kulkuneuvo jolla liikkuminen onnistuu

Tarjoamme sinulle tekemisen meininkiä uhkuvan, sitoutuneen ja innostavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkkauksen. Toiminnan kasvaessa ja onnistuessasi voit kehittyä myös kansainvälisen myynnin alueella.

Lisätietoja tehtävästä antaa Ossi Rajala, +358 400 799780 puhelimitse perjantaina 16.12.2016 aamupäivällä tai sähköpostilla rekry@prog-it.net osoitteesta.

Jätä hakemuksesi, CV ja palkkatoivomuksesi 23.12.2016 mennessä sähköiseen hakujärjestelmäämme osoitteessa https://rekry.prog-it.net/ Käsittelemme hakemuksia niiden saapumisjärjestyksessä.

• Kesto: Toistaiseksi
  • Voimassaolo: Kokopäiväinen