GDPR – SANOISTA TEKOIHIN, OSA V

Nykyaikaista tietoturvaa yrityksen tietoverkoille – lue viimeisimmät vinkkimme yritysten tietoverkkojen suojaamisesta ammattimaisesti moderneilla työkaluilla.

Mikä ei kuulu muille, kuuluu meille

Prog-It:n ydinliiketoimintaa ovat IT-ulkoistukset. Haluamme tarjota kaikille asiakkaillemme turvallisen ja luotettavan kumppanin kaikenlaisten IT-asioiden hoitoon. Olipa kyse sitten räätälöidyn ohjelmiston tuottamisesta tai helpdesk-palvelun ulkoistamisesta. Tietoturva on yksi olennainen osa IT-palveluita ja siksi esittelemme siihen liittyviä palveluita nyt tarkemmin.

Nykyaikaista tietoturvaa yrityksen tietoverkoille

Perinteisistä palomuurilaitteista kaikki liikenne pääsee pahimmassa tapauksessa suoraan läpi. Kun yrityksen verkkoliikenteeseen halutaan lisää suojakerroksia, on nykyaikainen UTM-palomuurilaite oikea valinta.

UTM (Unified Threat Management) palomuurilaite on tärkeä osa nykyaikaista ja monesta kerroksesta koostuvaa tietoturvakokonaisuutta. Laitteen on tarkoitus muodostaa yritysverkkoon yksi ulkokerros lisää, jolloin sisäverkkoon asti pääsevä liikenne on jo kertaalleen tarkistettua. Laite on myös jatkuvasti yhteydessä tietoturvapalveluihin ja näin esimerkiksi uusia haavoittuvuuksia vastaan tarjotaan entistä tehokkaampaa suojaa.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin puhutaan lisää.